Distinct Centrala Telefonica IP

Centrala telefonica digitala avansata.

Descriere

Ai nevoie rapid de o centrala telefonica digitala moderna cu functii avansate ? Nu vrei sa-ti bati capul cu instalarea sau intretinerea solutiei ? Vrei un callcenter integrat cu CRM-ul intern pentru comunicarea cu clientii tai ?

Beneficii

  • reducerea costurilor generate de implementarea inhouse (planificare, achizitie hardware, instalare, colocare, suport tehnic/intretinere, capacitate cumparata dar nefolosita)
  • preluarea problemei de stocare de catre Distinct

Cui se adreseaza

  • companiilor care au nevoie de centrala telefonica ip interna avansata
  • call centerelor pentru primit sau dat apeluri
  • furnizorilor de servicii gen IVR (info produs, inscriere promotii, etc)

Avantaje

  • centrala telefonica digitala cu majoritatea functiilor avansate cerute de o companie moderna
  • nu necesita instalare sau intretinere, se poate folosi imediat
  • terminalele pot fi localizate oriunde atat timp cat sunt conectate la internet
  • serviciile pot fi folosite atat cu telefoane normale cat si de pe calculator sau de pe smartphone
  • inregistrarea apelurilor ajuta la procesul de asigurare a calitatii din interiorul companiei
  • nu mai este necesara cablarea in interiorul companiei
  • ideala pentru call center (incoming sau outgoing)
  • posibilitatea de a extrage rapoarte de utilizare
  • flexibilitate: se pot dezvolta rapid aplicatii suplimentare (IVR-uri, integrarea cu sistemele existente, etc)

Caracteristici

  • call forking (un apel primit va suna pe mai multe telefoane in acelasi timp): da
  • call transfer (transferarea apelului catre alt numar): da
  • call hold/music on hold: da
  • call waiting (apel in asteptare): da
  • conferinta: da
  • mesagerie vocala: da
  • mesagerie vocala redirectata si pe email (mp3/wav): da
  • identitate apel (caller id): da
  • posibilitatea de a inregistra automat sau la cerere apelurile: da
  • acces la lista apelurilor efectuate: da (ftp/sftp)
  • acces la inregistrarile apelurilor: da (ftp/sftp)
  • stocare inregistrari apeluri: minimum 5 zile
  • telefoane acceptate: orice echipament SIP (softphone-uri pe calculator, adaptoare pentru telefoane analogice - ATA, softphone-uri pentru smartphone- iPhone, Android, Nokia, etc)
  • numar maximum de apeluri simultane/extensii: 10 (optional, mai multe)
  • suport tehnic 24/7: da
  • minute nationale outgoing incluse: da
  • numerotatie: 1 numar inclus (Bucuresti-geografic sau National-nongeografic)
  • optional: alocarea unui numar de telefon usor de tinut minte (Silver/Gold)
  • optional: posibilitatea de a integra alte aplicatii cu centrala (Computer Telephony Integration), exemplu: la primirea unui apel sa se afiseze fisa clientului in CRM
  • IVR (Interactive Voice Response), un meniu de intampinare pentru cei care apeleaza: da
  • serviciul este localizat in Distinct Datacenter, nu necesita instalare decat pentru terminale