Prezentare Distinct Datacenter

Uptime garantat 99,9%

  • uptime garantat contractual de 99,9%
  • 10 ani de experienta in domeniu
  • certificare ISO 9001:2008
  • certificare ca furnizor de servicii de comunicatii electronice de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM)

Mediu, control al climei

  • HVAC (Heating, Ventilating, and Air Conditioning), temperatura 19 grade Celsius, +/- 3 grade Celsius
  • protectie impotriva incendiului folosind gaz Inergen *
  • detectoare de fum optice
  • monitorizare digitala a temperaturii si umiditatii
  • echipamente de filtrare a prafului
  • protectie suplimentara contra cutremurelor: rack-uri fixate in tavan
  • locatie intr-o cladire din zona industriala
  • 130 mp, usor de extins
  • podea inaltata

Infrastructura electrica

  • 2 generatoare de curent (primar, rezerva) gata oricand sa asigure independenta energetica
  • infrastructura dedicata pentru partea electrica
  • minimum 2 circuite electrice separate per rack
  • minimum 2 UPS APC 3000VA/5000VA pentru fiecare 2 rack-uri

Conectivitate

  • interconectari multiple utilizand fibra optica pe trasee fizice separate
  • capacitate instalata 6 Gbps
  • membru RONIX, Interlan, Balcan-IX: interconectare directa in cele trei internet exchange-uri majore din Romania
  • acces direct in peering-urile europene majore (AMS-IX,DE-CIX,BIX)
  • cluster de routare (fiecare conexiune are propriul router si este configurat pentru failover automat), cluster DNS
  • retea interna bazata pe infrastructura Cisco
  • conexiuni gigabit disponibile
  • numar AS propriu, clase proprii de IP-uri
  • monitorizare proactiva
  • accesul la statistici de la distanta

Securitate

  • acces fizic controlat prin mijloace fizice si procedurale
  • monitorizare si inregistrare video permanenta
  • securitate proprie a cladirii (paza umana 24x7x365) si sistem de securitate propriu cu monitorizare si interventie rapida asigurata de o firma de specialitate

Alte facilitati

  • suport tehnic disponibil 24x7x365
  • spatiu dedicat pentru interventiile on-site facute de client
  • proceduri de simulare a dezastrelor exersate regulat
  • suport tehnic disponibil prin telefon, email si messenger
  • toate cererile catre departamentul de suport sunt inregistrate in sistemul de tichete
  • servicii complete de infrastructura disponibile: servere dedicate, servere virtuale, SaaS-uri (Software as a Service), suport tehnic avansat


* in curs de instalare



Vezi mai mult :


Ce spun clientii despre noi ? Studii de caz
Activitatea noastra in cifre De ce Distinct ?
Istoricul firmei Aparitii in media
Ce stim sa facem ? Lista clienti