Distinct Centrala Telefonica IP
Centrala telefonica digitala avansata.
Descriere
Ai nevoie rapid de o centrala telefonica digitala moderna cu functii avansate ? Nu vrei sa-ti bati capul cu instalarea sau intretinerea solutiei ? Vrei un callcenter integrat cu CRM-ul intern pentru comunicarea cu clientii tai ?
Beneficii
- reducerea costurilor generate de implementarea inhouse (planificare, achizitie hardware, instalare, colocare, suport tehnic/intretinere, capacitate cumparata dar nefolosita)
- preluarea problemei de stocare de catre Distinct
Cui se adreseaza
- companiilor care au nevoie de centrala telefonica ip interna avansata
- call centerelor pentru primit sau dat apeluri
- furnizorilor de servicii gen IVR (info produs, inscriere promotii, etc)
Avantaje
- centrala telefonica digitala cu majoritatea functiilor avansate cerute de o companie moderna
- nu necesita instalare sau intretinere, se poate folosi imediat
- terminalele pot fi localizate oriunde atat timp cat sunt conectate la internet
- serviciile pot fi folosite atat cu telefoane normale cat si de pe calculator sau de pe smartphone
- inregistrarea apelurilor ajuta la procesul de asigurare a calitatii din interiorul companiei
- nu mai este necesara cablarea in interiorul companiei
- ideala pentru call center (incoming sau outgoing)
- posibilitatea de a extrage rapoarte de utilizare
- flexibilitate: se pot dezvolta rapid aplicatii suplimentare (IVR-uri, integrarea cu sistemele existente, etc)
Caracteristici
- call forking (un apel primit va suna pe mai multe telefoane in acelasi timp): da
- call transfer (transferarea apelului catre alt numar): da
- call hold/music on hold: da
- call waiting (apel in asteptare): da
- conferinta: da
- mesagerie vocala: da
- mesagerie vocala redirectata si pe email (mp3/wav): da
- identitate apel (caller id): da
- posibilitatea de a inregistra automat sau la cerere apelurile: da
- acces la lista apelurilor efectuate: da (ftp/sftp)
- acces la inregistrarile apelurilor: da (ftp/sftp)
- stocare inregistrari apeluri: minimum 5 zile
- telefoane acceptate: orice echipament SIP (softphone-uri pe calculator, adaptoare pentru telefoane analogice - ATA, softphone-uri pentru smartphone- iPhone, Android, Nokia, etc)
- numar maximum de apeluri simultane/extensii: 10 (optional, mai multe)
- suport tehnic 24/7: da
- minute nationale outgoing incluse: da
- numerotatie: 1 numar inclus (Bucuresti-geografic sau National-nongeografic)
- optional: alocarea unui numar de telefon usor de tinut minte (Silver/Gold)
- optional: posibilitatea de a integra alte aplicatii cu centrala (Computer Telephony Integration), exemplu: la primirea unui apel sa se afiseze fisa clientului in CRM
- IVR (Interactive Voice Response), un meniu de intampinare pentru cei care apeleaza: da
- serviciul este localizat in Distinct Datacenter, nu necesita instalare decat pentru terminale